Vliegen, vliegen en...vliegen - Reisverslag uit Moree, Australië van Marca Stammers - WaarBenJij.nu Vliegen, vliegen en...vliegen - Reisverslag uit Moree, Australië van Marca Stammers - WaarBenJij.nu

Vliegen, vliegen en...vliegen

Door: Marca

Blijf op de hoogte en volg Marca

04 November 2019 | Australië, Moree

Vandaag gingen we dus vliegen. Eerst naar Sydney, daarna naar Moree. Dat is vlug opgeschreven, maar we deden er de hele dag over. Pfff. Het deel van Sydney naar Moree ging in een klein propellervliegtuig, waar maar 36 passagier in konden. En die zaten er dan ook in.
Op het vliegveld was er een heel welkomstcommitee (voor Rini: Ida, Anita, Leonie en David en later ook de oudste dochter van Leoni,wiens naam ik weer vergeten ben).
We zijn ingekwartierd bij Ida en ze hebben al een heel programma bedacht om ons van alles te laten zien. We laten het maar over ons heen komen. Het is allemaal zó lief bedoeld.
Morgen zwemmen en nog iets wat ik vergeten ben, woensdag barbecue. Jullie horen er nog van. Eén ding tegelijk.
Rini, ik moest je de groeten doen van Ida. Bij deze.
En nu ga ik pitten. We zitten weer in een andere tijdzone, en nu ben ik gewoon moe. Gaaaaap. Luitjes, tot morgen.

  • 04 November 2019 - 17:11

    Desiree:

    Leuk, dit had ik even gemist dat je kennissen (of Familie) ging opzoeken. Je hebt het vast wel verteld. Wat leuk zeg! veel plezier!

  • 04 November 2019 - 17:10

    Desiree:

    Leuk, dit had ik even gemist dat je kennissen (of Familie) ging opzoeken. Je hebt het vast wel verteld. Wat leuk zeg! veel plezier!

Tags: Moree, Australië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marca

Actief sinds 12 Sept. 2019
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 7340

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2019 - 14 November 2019

Onze derde reis

Landen bezocht: